Op de Bijenschans vinden we het belangrijk om kinderen echt goed voor te bereiden op de wereld van morgen. Daarom bieden we meer dan alleen basisonderwijs. Kinderen kunnen ook voor peuter-, voor- en naschoolse opvang bij ons terecht. Hiervoor bundelen we krachten met peuteropvang de Bijenkorf en buitenschoolse opvang Eigen & Wijzer.

Opvangorganisatie Eigen & Wijzer. Voor buitenschoolse opvang

Opvang nodig na schooltijd? Bij Kindcentrum de Bijenschans verzorgt opvangorganisatie Eigen & Wijzer de buitenschoolse opvang. Zij maken daarvoor gebruik van de lokalen in de Bijenschans. Kinderen hoeven dus niet naar een andere locatie, dat scheelt. En er wordt nauw samengewerkt. Zo is je kind al vroeg bij ons in beeld.

Kijk hier voor meer informatie en aanmelden.

Voorschoolse Opvang 4-13 jaar
maandag t/m vrijdag: 07.30 – 08.30u | schoolvakanties: 07.30 – 08.00u

Buitenschoolse Opvang 4-13 jaar
maandag, dinsdag en donderdag: aansluitend aan de schooltijden tot 18.30u | schoolvakanties en studiedagen: 08.00 – 18.30u

Peuteropvang de Bijenkorf

Peuters mogen vanaf 2 jaar naar de peuteropvang De ervaring leert dat het voor kinderen bijzonder plezierig is om, als ze vier jaar geworden zijn, van de peuteropvang naar de kleuterklas te gaan door (letterlijk) de gang over te steken. Daarom is in ons gebouw ook peuteropvang de Bijenkorf gevestigd. De medewerkers en leerkrachten van de Bijenschans en de Bijenkorf werken nauw samen waardoor de overgang van de peuteropvang naar de kleuterklas vaak natuurlijk verloopt.

Inschrijven bij de peuteropvang is mogelijk via de website van Eigen&Wijzer.

Peuteropvang 2-4 jaar
maandag t/m vrijdag: 08.15 – 12.15u | schoolvakanties: geen opvang